Reforming Płatności dla lekarzy

Redaktorzy poprosili kilku ekspertów o podzielenie się swoimi opiniami na temat kryzysu w podstawowej opiece USA. Ich artykuły, które odnoszą się do tego kryzysu z sześciu różnych punktów widzenia, są następujące. Przywieźliśmy także pięciu amerykańskich współpracowników, aby wspólnie omówić problemy i potencjalne rozwiązania dotyczące szkoleń, praktyk, wynagrodzeń i zmian systemowych. Film z dyskusji i komentarze czytelników można obejrzeć na stronie www.nejm.org.
W sercu schyłku podstawowej opieki zdrowotnej znajdują się dysfunkcyjne systemy płatności, od schematów strażników z lat 90. XX wieku po obecne, oparte na objętości, podejście oparte na opłatach za usługi. Okazały się one sprzeczne z celami podstawowej opieki zdrowotnej, pozostawiając pacjentów nieszczęśliwych, zdemoralizowanych lekarzy, pokolenie amerykańskich studentów medycyny, którzy unikają kariery w terenie, a dostęp do opieki staje się coraz bardziej problematyczny – wszystko to przyczynia się do zbliżającego się kryzysu w krajowej służbie zdrowia1.
Zaproponowano kilka reform płatności. Jednym podejściem byłoby zwiększenie opłaty za usługę z opłatą za zarządzanie , aby zapłacić za koordynację opieki wykraczającej poza spotkania twarzą w twarz. To ewolucyjne podejście, uznając istotną potrzebę, zachowuje w przeważającej mierze akordowy system płatności, który utrwala nasze środowisko koła chomika . Co więcej, opiera się on na Komitecie ds. Aktualizacji Wartości Relatywnej (RUC) Amerykańskiego Stowarzyszenia Medycznego, który ustala wartości usług podstawowej opieki zdrowotnej, pomimo znacznego przeważenia komisji na rzecz specjalności proceduralnych i potencjalnych konfliktów związanych z fiskalnie ograniczonym środowiskiem budżetowania.
Płatności oparte na wartościach stały się popularne wśród niektórych płatników i nabywców, prowadząc do programów typu pay-for-performance , które są włączone do systemów typu fee-for-service (często w ramach podejścia hybrydowego, które obejmuje również opłatę za zarządzanie, zgodnie z opisem przez Pacjenta ze specjalizacją podstawowej opieki, www.pcpcc.net). Obawy lekarzy o nacisk kładziony na wyniki stawiają na procesy opieki (kilka celów wynikowych) i na temat klinicznej mądrości formalnego wykonywania zalecanych działań rodzą pytania o celowość takiego podejścia2; początkowe wyniki w kontrolowanych próbach rozczarowały3. Bardziej kompleksowym podejściem do płatności za robienie właściwych rzeczy jest system Prometheus (www.prometheuspayment.org), który kładzie nacisk na kompleksową płatność za pośrednictwem epizodu choroby w celu zastosowania opartego na dowodach. praktyki i dzielenie się oszczędnościami uzyskanymi poprzez zapobieganie możliwym do uniknięcia powikłaniom. Obecna niekompletność, wydłużony czas rozwoju, kosztowne prace przygotowawcze i złożoność wdrażania (np. Gdy występują współistniejące choroby) ograniczają obecne zastosowanie systemu, który mógłby być inaczej obiecujący.
Niektóre duże zintegrowane systemy opieki i praktyki wielospecjalności oferują lepsze niż przeciętne zarobki lekarzom podstawowej opieki zdrowotnej, o ile spełnione są określone standardy wydajności i powiązane z nimi cele. Wyższe wynagrodzenia zależą od podziału dochodów generowanych przez wysoko refundowanych specjalistów proceduralnych. Takie dochody nie są dostępne dla większości lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, którzy mają tendencję do pracy w pojedynkę lub w małych grupach.
Przeglądając obecny system opłat za usługi, jego mechanizmy instytucjonalne i proponowane modyfikacje jako wadliwe pod względem strukturalnym, klinicznie budzące wątpliwości i nieadekwatne do świadczenia solidnej opieki podstawowej, moi współpracownicy i ja zaproponowaliśmy podstawową reformę płatności za opiekę podstawową, zastępując wolumen – płatność oparta na skorygowanej o ryzyko płatności kompleksowej na dostawę kompleksowej podstawowej opieki zdrowotnej.4 Taka płatność obejmowałaby skorygowaną o ryzyko opłatę podstawową uzupełnioną o premię skorygowaną o ryzyko, w celu uzyskania pożądanych wyników w zakresie kosztów, jakość i zadowolenie pacjentów.
Podstawowa płatność przekroczyłaby obecnie niewystarczające płatności za usługi podstawowej opieki zdrowotnej i usługi zarządzania
[patrz też: korony pełnoceramiczne cena, rehabilitacja szpitalna nfz, badania w rodk wzory ]

Powiązane tematy z artykułem: badania w rodk wzory korony pełnoceramiczne cena rehabilitacja szpitalna nfz